Har din Samsung Galaxy S22 Plus fått problem med laddningen? Om din telefon inte längre laddar som den ska, eller om laddningen är intermittent, kan det vara dags att byta laddkontakten. På Alina erbjuder vi snabb och pålitlig service för byte av laddkontakt på din Samsung Galaxy S22 Plus, så att du snabbt kan återgå till att använda din enhet som vanligt.
På Alina strävar vi efter att ge dig den bästa servicen och tryggheten när du lämnar in din enhet för reparation. Därför använder vi alltid originaldelar eller delar av motsvarande kvalitet vid alla Samsung-reparationer. Även om din telefon är vattentät, kan vi inte garantera att vattentätheten kvarstår efter reparation, men vi lämnar alltid garanti på den utbytta reservdelen och arbetet vi utfört.
Våra lokala verkstäder i Uppsala, Enköping, Norrköping och Östersund är bemannade med kompetenta tekniker med lång erfarenhet av Samsung-reparationer. Förutom byte av laddkontakt, erbjuder vi också:
Hos Alina har vi lång erfarenhet av reparationer av alla märken, oavsett om det gäller datorer, smartphones eller surfplattor. Alla våra butiker har egna verkstäder, vilket innebär att du slipper långa väntetider när du lämnar in din enhet. Vi erbjuder tre månaders servicegaranti och använder alltid delar av högsta kvalitet. Enkelt och tryggt är våra ledord.
För att boka tid för reparation, vänligen besök vår sida för mobilservice eller kontakta din närmaste Alina-butik. Våra vänliga och professionella tekniker står redo att hjälpa dig med alla dina mobilreparationsbehov.
Vänta inte med att reparera din telefon. Kontakta oss för att få mer information om våra tjänster och boka din reparation. Vi garanterar snabb och pålitlig service med originaldelar och med kundnöjdhet som högsta prioritet!
Har din Samsung Galaxy S22 Plus fått problem med laddningen? Om din telefon inte längre laddar som den ska, eller om laddningen är intermittent, kan det vara dags att byta laddkontakten. På Alina erbjuder vi snabb och pålitlig service för byte av laddkontakt på din Samsung Galaxy S22 Plus, så att du snabbt kan återgå till att använda din enhet som vanligt.
På Alina strävar vi efter att ge dig den bästa servicen och tryggheten när du lämnar in din enhet för reparation. Därför använder vi alltid originaldelar eller delar av motsvarande kvalitet vid alla Samsung-reparationer. Även om din telefon är vattentät, kan vi inte garantera att vattentätheten kvarstår efter reparation, men vi lämnar alltid garanti på den utbytta reservdelen och arbetet vi utfört.
Våra lokala verkstäder i Uppsala, Enköping, Norrköping och Östersund är bemannade med kompetenta tekniker med lång erfarenhet av Samsung-reparationer. Förutom byte av laddkontakt, erbjuder vi också:
Hos Alina har vi lång erfarenhet av reparationer av alla märken, oavsett om det gäller datorer, smartphones eller surfplattor. Alla våra butiker har egna verkstäder, vilket innebär att du slipper långa väntetider när du lämnar in din enhet. Vi erbjuder tre månaders servicegaranti och använder alltid delar av högsta kvalitet. Enkelt och tryggt är våra ledord.
För att boka tid för reparation, vänligen besök vår sida för mobilservice eller kontakta din närmaste Alina-butik. Våra vänliga och professionella tekniker står redo att hjälpa dig med alla dina mobilreparationsbehov.
Vänta inte med att reparera din telefon. Kontakta oss för att få mer information om våra tjänster och boka din reparation. Vi garanterar snabb och pålitlig service med originaldelar och med kundnöjdhet som högsta prioritet!
Liknande produkter
Vi förstår att du inte vill vänta. Därför packar och skickar vi dina varor med blixtens hastighet
Varför är vår kundservice så bra? Det är enkelt - vi strävar efter att vara de bästa i branschen
I en brådska? Inga problem! Dina varor är redo att hämtas i din närmaste butik inom 10 minuter